marca 18, 2013

marca 18, 2013

KONKURS!


 Dużo dobrego mnie spotkało ten weekend.  Na facebookowym profilu Wegan Nerda stukneło 2000 fanów/fanek, lajków, zapaleńców, nerdów lubiących mojego bloga. Bardzo się cieszę!! Dziękuje za doping!

Już jakiś czas temu obiecałam konkurs.
Do wygrania jest oto jedna z moich ulubiony książek wegańskich.
'The sexy vegan cookbook' Extraordinary food from an Ordinary Dude
Nie jest to piękna stylowa książka, z ekskluzywnymi przepisami. Ale za to jest praktyczna, moc zabawna napisana w super lekkim i zabawnym stylu. Znajdziecie w niej przepisy na cudne burgery, zupy, drugie dania, przekąski, a nawet drinki! Jest przejrzysta i posada sporo wskazówek i  ciekawostek z życia roślinożercy wziętych. Po prostu bomba!! <3
A co mnie cieszy i nam nadzieje, że skłoni do zabawy również panów to to, że została napisana przez jakże uroczego  Brian'a L. Patton'a wegańskiego kucharza, szaleńca


Jakby tej dobroci było by mi mało, to do tego wszystkiego w najnowszym numerze nowojorskiego, wegańskiego kwartalnika Chickpea Magazine, możecie poczytać przepisy i pooglądać zdjęcia mojego autorstwa. o TU


No i jeszcze za 2 tygodnie obchodzę urodziny. Swoje osobiste, nie blogowe. Myślę, że potrzebuję inspiracji w przyrządzeniu menu.

Konkurs polega na przysłaniu mi na adres mailowy vegannerd.blog@gmail.com przepis. 
Niech to będzie super bezczelna, bardzo imprezowa  i turbo pomysłowa receptura!
Na co? Na wszystko co jadalne wegańskie i kojarzy się z celebracją chwili i zabawą!


Na Wasze maile czekam do niedzieli 24.03 do północy.
Z przysłanych maili wybiorę  3 najciekawsze moim zdaniem przepisy i przyrządzę je w własnej kuchni. Ten, który będzie najbardziej smakować mnie i moim współlokatorom wygrywa książkę!
Zwycięskie danie też znajdzie się w repertuarze żywnościowym na mojej urodzinowej posiadówie!
I kto wie, może znajdzie się również na blogu.

Zapraszam, zachęcam do zabawy!!

Wielkie love dla Was!!






8 komentarzy:

  1. Gartulacje za Twoja publikacje. Ta biala fasola (Jasiek?) jest rozbrajajaca. Jadlbym taka garsciami...
    Fajny konkurs. Moze sie skusze : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam! liczy się pomysł na smak i imprezowy charakter.
      Tak fasola to polski biały jasiek. Też uwielbiam, jest niezastąpiona.

      Usuń
  2. Wiele bym oddała za ten obrus! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrusik nie jest częścią nagrody:P Za bardzo go kocham :D

      Usuń
  3. gratuluję fanów i Chickpea! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze... dlaczego mam teraz tyle na głowie i zero czasu na konkursy! Life sucks sometimes! :(:(

    Ale oczywiście wysokie Hi5 za chickpea! ;)

    OdpowiedzUsuń